Website copy

vanaf €3.000

"I cannot read the label from inside the bottle."

"Ik hou zoveel van taal dat ik blokkeer."

"Het komt er niet van, mijn klanten gaan voor."

Je droomklanten zich thuis laten voelen in jouw werk: daar is je website de ideale plek voor. In een compact en diepgaand proces schrijf ik teksten die helder en warm de waarde van jouw aanbod vertellen. Zo krijgen je klanten alle info om bewust voor een samenwerking te kiezen. En ben jij trots en zelfzeker over je werk, klaar voor actie.

  • als je een website wil die jouw waarde reflecteert zonder op te scheppen.
    -
    als je aan een rebranding of nieuwe website denkt en professionele teksten wil.
    -
    als het schrijven van je eigen copy je tegenhoudt om te vooruit te gaan.

  • Vragenlijst + brainstorm (3u)

    Waarom je doet wat je doet, hoe je strategie en ideale klant eruit zien, hoe je customer journey in elkaar zit: jij vertelt uitgebreid, ik stel De Juiste Vragen en luister.

    Communicatiekader

    Ik omschrijf je tone of voice en messaging, teken je websitestructuur uit en doe SEO-onderzoek.

    Website copy

    Ik schrijf tekst in ‘t Nederlands of Engels, voor (standaard) 4 websitepagina's. Je ontvangt de tekst vormgegeven in een handige dummy layout: zo komen mijn woorden tot leven.

    Correcties en aanvullingen

    Ik voorzie één correctieronde. Om alle nuances te vatten, bespreken we opmerkingen en aanvullingen live of tijdens een call.

    Klaar voor implementatie

    De definitieve tekst ontvang je als Google-document, met heading tags en metadescriptions, klaar om naar je web developer te sturen.

    Klaar voor publicatie

    Eens je website vormgegeven is, lees ik ‘m volledig door. Zo ben je klaar om trots te lanceren.

  • Een compacte strategische sessie vooraf, om je aanpak of aanbod 100% helder te krijgen

    Extra websitepagina's

    Productomschrijvingen voor je webshop

    Een vertaling (van Nederlands naar Engels of omgekeerd) van je kersverse website copy

Andere woorden

In regie (€90 /uur) en met een opstartkost (€250) voor nieuwe klanten.

"Het relaas van een samenwerking zou zoveel meer zeggen."

"Ik wil een brochure waar ik trots op ben."

"Moet ik daar geen persbericht over uitsturen?"

Communicatie stopt niet bij een (ijzersterke) website. Misschien heb je na afloop van onze samenwerking een bijkomende vraag: fantastisch! Ik ken jou en je bedrijf al en heb snel de juiste tone of voice beet. Of misschien zit je website copy wel snor, maar wil je voor andere teksten met mij samenwerken: dan duik ik graag in jouw vraag, via een eenmalige opstartsessie.


Een paar mogelijkheden:

  • Een pakket blogposts met aandacht voor SEO én waardevolle inhoud

  • Telefonische reviews of verhalende client cases

  • Een brochure

  • Een persbericht

  • Een regelmatige nieuwsbrief

  • Een eenmalige of regelmatige brainstorm over je content op social media

Gratis

drie website-dilemma’s waar ethische copy bij kan helpen.